JAKO VÁŽNĚ? A je to tady! Jsme zase o rok starší, lepší, chytřejší, laskavější. Začněme pozitivně a s těšením se na nový školní rok. Na ZŠ Wolkerova přivítáme také nové žáky, kteří se stanou součástí prvostupňového vzdělávání u nás.
ZŠ Wolkerova_aktuality
Školní ročenka 2024/2025
Také my máme ve školní ročence svou stránku. A moc pěknou!
Na konci června předáme závěrečné vysvědčení a doprovodíme do další životní "středoškolské" etapy dvě skvělé žákyně – Markétu Kočíbovou a Natálii Stanovskou. Přejeme jim v životě jen to nejlepší, ať je studium zvolených oborů baví a ať se na nových školách stanou nepostradatelnou součástí kolektivu, jako tomu bylo u nás na "Wolkerce".
V posledním školním týdnu panuje ve třídě hravá atmosféra. Žáci místo sešitů a učebnic sahají po deskových a společenských hrách, které si mohou přinést i z domova. Mezi oblíbené hry patří domino, pexeso, karty nebo kostky, čímž si hravou formou procvičují logiku, počty, rychlé uvažování, paměť, postřeh, soustředění a další schopnosti, které jsou...
Plastic ocean
Organizace OSN stanovila na 8. června Světový den oceánů.
Jen tak dál, Vojto! :-)
Žákem roku 2024/2025 se stal náš Vojta a my mu moc gratulujeme!
S velkou snahou se zapojuje do výuky, svým chováním je krásným příkladem dobroty, laskavosti a čestnosti. Nutno vyzdvihnout jeho přátelskou povahu a ochotu pomáhat ostatním. Vavrušková M., další pedagogický pracovník I. D
Milí tátové, přejeme vám hlavně zdraví a spoustu radosti, a to nejen v tuto neděli 15. 6., ale každý den.
ŠESTÉHO ŠESTÝ DVA TISÍCE DVACET PĚT – to byl pátek – jsme se s žáky třídy I. a II. D vydali na dobrodružnou cestu z našeho města – směr pro žáky i některé z nás daleký. Zpočátku pěšky, pak vlakem, pak autobusem, pak zase pěšky, zase autobusem a nakonec zase vlakem. Aby se v tom čert vyznal?! Bu, bu, bu...!...
Na školní zahradě nám v tomto období krásně vykvetly pivoňky, které jsme v rámci výtvarné výchovy ztvárnili. Nejprve jsme si pivoňku zblízka prohlédli a popsali – nejen její tvar, ale i barvy a specifickou vůni. Následoval náčrt obrysu květu, stonku a listů. Poté už se žáci I. D zaměřili na bohaté okvětní lístky a vnímání detailů. A výsledkem jsou...
Co následovalo po turistické vycházce? Během vycházky si žáci nasbírali různé druhy listů ze stromů. Přitom byli upozorněni na opatrnost a ohleduplnost při jejich sběru. Následující den si mohli zkusit určit druhy rostlin za pomoci KLÍČE K URČOVÁNÍ STROMŮ PODLE LISTŮ. Tato botanická pomůcka pomohla žákům například determinovat (rozlišit), jaký je...
Probíhá aktualizace informací speciálního vzdělávání žáků ZŠ Wolkerova od 1. 9. 2024 školního roku 2024/2025.
Děkujeme za pochopení.