ZŠ Wolkerova informuje – výuka žáků v domácím prostředí
Výuka žáků v domácím prostředí – ZŠ Wolkerova informuje
SPOLUPRACUJEME s rodiči i žáky naší školy, jsme v potřebném spojení telefonicky, formou SMS, e-mail komunikací.
AKCEPTUJEME možné neadekvátní podmínky našich žáků v oblasti digitálních technologií.
ZÁDÁVÁME učební činnosti po domluvě s vyučujícími 1x týdně, a to zpravidla v pondělí.
ASISTENTKY PEDAGOGA jsou s vyučujícími v denním kontaktu a plní požadavky k přípravě materiálů.
RESPEKTUJEME míru zdravotního postižení žáků s výrazně sníženou schopností samostatné práce a porozumění novému učivu.
ZOHLEDŇUJEME individuální možnosti žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a chceme pomoci vytvořit vhodné podmínky pro jeho distanční výuku.
ZAMĚŘUJEME SE na získávání adekvátních znalostí a dovedností, využíváme prvky strukturovaného učení, zvýšenou názornost a praktické využití poznatků.
POSKYTUJEME žákům průběžnou zpětnou vazbu k porozumění činnostem i formě jejich plnění.
NEVYŽADUJEME absolutní plnění zaslaných úkolů a pracovních listů, i méně může znamenat více.
ZVLÁDNEME vše potřebné, přehnaně vysoké nároky na domácí přípravu nemáme.
NEPODCEŇUJEME absenci školní výuky ani adaptaci na výuku v domácím prostředí.
OCEŇUJEME spolupráci a snahu žáka, kterého se mimořádná situace dotýká nejvíce.
KOMUNIKUJEME a plánujeme pozitivně, připravujeme se na společné setkání ve škole.
DOPORUČUJEME vhodné výukové programy v televizi i užitečné odkazy pro domácí výuku na webových stránkách.
SLEDUJEME vybrané webináře NPI ČR a společně s kolegy sdílíme své tipy či osobní zkušenosti s distanční formou výuky.
V. WOLF KVITOVÁ, vedoucí pracoviště ZŠ Wolkerova