SEDMÁCI A DRUHÁCI ČTOU SPOLEČNĚ

17.01.2017 07:51

Již podruhé se setkali žáci sedmých a druhých tříd, aby "společnými silami" pracovali v rámci dílny čtení. Nejprve  vytvořili pavučinku čtenářství, v pracovních skupinách pak různými čtenářskými strategiemi pracovali s textem. Sedmáci pomocí otázek pomáhali druhákům, naváděli je nejen k pochopení textu, ale učili je nacházet vše podstatné. Závěrečné sdílení osobních dojmů a společné dokončení příběhu - Proč vlastně Kamil neumí létat? -  bylo vyvrcholením celého projektového dopoledne.

Postřehy žáků:

" Mi se moc líbila ta pavučinka, kdy jsme říkali, jakou knihu mám rád." Robin, 2. A

" Líbilo se mi, když jsme vymýšleli příběh dohromady se sedmákem." Petr, 2. B 

" Nejlepší byla rybí kost." Zuzka, 2. B

" Bavilo mne, když jsem mohla druhákům číst a pomáhat s otázkami, bylo fajn, jak se zájmem poslouchali. Překvapilo mne, že moc hezky odpovídali ." Míša 7. B

Mgr. Andrea Pilichová, Mgr. Hana Odvářková